Milline balletitegelane sina oled?

jaanuar 22, 2012 at 23:47 (Uncategorized)

Kui oled küsimustele vastanud, siis loe kokku, milliste tähtedega märgitud vastuseid sul kõige rohkem oli.

1) Milline on sinu lemmikvärv?

a) Lilla
b) Punane
c) Sinine
d) Kuldne
e) Must
f) Roosa
g) Valge

2) Milline on sinu lemmikosa balletitunnis?

a) Saali keskel tehtav töö. Mulle meeldib kõik, mida seal teeme.
b) Piruetid.
c) Grand allegro, ma armastan hüpata!
d) Proovid.
e) Fouetté’d.
f) Varvaskingadel tehtavad harjutused.
g) Adagio ja teised jalatõsted.

3) Sinu sõbrad kirjeldaksid sind kui

a) Juhti, kedagi, keda nad alati usaldada saavad.
b) Kiusupunni.
c) Hooletut ja tuulepäist.
d) Diktaatorit.
e) Julget tantsijat, kes alati uusi asju proovib.
f) Süütut, lahket ja armsat, kes tahaks lihtsalt, et kõik hästi läbi saaksid.
g) Kartlikku ja tasast.

4) Milline allpool nimetatud asjadest on sinu jaoks kõige olulisem?

a) Rahu hoidmine.
b) Kirglikult elamine ja tegelemine millegi niisugusega, mis sind õnnelikuks teeb.
c) Tantsimine. See on ainus, mida sa teha tahad.
d) Selle saavutamine, mida soovid.
e) Huvitav elu ja pidevalt kogetavad uued olukorrad.
f) Tõelise armastuse leidmine.
g) Õnnelik olemine nõnda, nagu sa kunagi olid.

5) Sinu lemmiktegevus?

a) Mul pole kahjuks millegi muu jaoks peale balleti aega.
b) Esinemine.
c) Tantsimine… ainult tantsimine.
d) Selle saamine, mida mina tahan.
e) Šoppamine.
f) Lugemine.
g) Kirjutamine.

6) Sinu suurim viga?

a) Ükski viga pole väga suur, kuid ma ei kutsuks end ka täiuslikuks.
b) Ma olen liialt spontaanne ega mõtle asju läbi.
c) Selle tegemine, mida tahan, sõltumata sellest, kui halb see mulle olla võib.
d) Natuke liialt isekas olemine.
e) Ma tekitan tüli sõltumata sellest, kas seda tahan või mitte.
f) Mind on natuke liiga kerge vaidluses võita.
g) Ma olen tihti masenduses.

7) Sinu lemmikmuusikastiil?

a) Aeglane ja rahustav.
b) Vali ja tundeküllane.
c) Pehme ja meeldiv.
d) Sõltub sellest, millises tujus ma olen.
e) Ebatavaline.
f) Rahulik ja kerge, mille peale ma tantsima hakkan.
g) Aeglane ja kurb. Midagi, mis mind nutma ajab.

————————————————————————————————

Põhiliselt a-d:
Sa oled Sirelihaldjas “Uinuvast kaunitarist”!

Lojaalne, tugev ja alati positiivne, sulle meeldib aidata teisi inimesi ja sa oskad neile alati näidata elu ilusat poolt. Kuigi mõnikord läheb sul natuke aega, et veenda inimesi enesele järgnema, oled sa suuteline igas olukorras lahkelt kontrolli üle võtma. Inimesed hindavad sinus mitte ainult juhtimisoskust, vaid ka õrna ja lahket iseloomu.

—-

Põhiliselt b:
Sa oled Kitri “Don Quijote’st”!

Täis tuld ja kirge, tulvil elurõõmu. Sa eelistad, kui asju tehakse sinu moodi, ning sa naudid spontaanseid otsuseid. Elu on seiklus ja sa oled rohkem kui valmis sellega kaasa minema. Vahel võib su soov seigelda natuke kontrolli alt välja minna.

—-

Põhiliselt c:
Sa oled Giselle!

Aeg-ajalt häbelik ja uje, sinu ainus soov on tantsida. Sa oled õnnelik ja muretu inimene, kes tahab teha seda, mis teeb teda õnnelikuks… Kogu aeg! Usaldad inimesi liiga kergelt, seetõttu võid hõlpsasti haiget saada. Ole ettevaatlik!

—-

Põhiliselt d:
Sa oled Gamzatti “Bajadeerist”!

Oled kuninglik. Sa tahad, et asju tehtaks sinu moodi, ja mitte keegi ei saa su otsuseid muuta. Vaatamata tüüpilistele printsessijuttudele ei ole sul vaja, et sind keegi päästaks, sa oled täiesti võimeline ise enda eest hoolt kandma.

—–

Põhiliselt e:
Sa oled Odile “Luikede järvest”!

Sul on harjumus asju pea peale pöörata ja elu huvitavana hoida. Kui sa tuppa sisened, teavad sellest kõik ja sinu teravmeelsus paneb inimesed su jutust huvituma. Keegi ei taha sinu meelepaha alla sattuda, sest siis pole neil pääsu.

—-

Põhiliselt f:
Sa oled Aurora “Uinuvast kaunitarist”!

Alati ausa, süütu ja ilusana oled sa üks kõige meeldivamatest inimestest, kelle lähedal kõik soovivad olla. Sa suudad alati kõik õnnelikuks muuta.

—-

Põhiliselt g:
Sa oled Odette “Luikede järvest”!

Kipud olema häbelik ja vaikne, mitte kunagi tähelepanu keskpunktis. Sul on müstiline aura, mis paneb inimesi sõltumata sellest, et sa neist eemale hoiad, sinust huvituma.

PS: Öelge ka, mis vastuse te saite (:

4 kommentaari

  1. Annaliisa said,

    sain d 🙂

    • Tija said,

      Hehe, mu ema sai sama vastuse. (:

  2. Anu, IA Annaliisa ema said,

    Ma ei oska testi teha-pole balletti tantsinud ju! 🙂
    Mis sul endal tuli?

    • Tija said,

      a, ehk Sirelihaldjas.:]

Lisa kommentaar

